کانسیلر مایع گلدن رز
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

کانسیلر مایع گلدن رز

معرفی کانسیلر مایع:

کانسیلر مایع گلدن رز با دارا بودن بافتی سبک و نرم، پوششی یکدست در اطراف چشم ایجاد کرده و با دارا بودن اپلیکاتور مخصوص به خود استفاده از آسان است.

این محصول را برای فروش دارم (چگونه فروشنده شوم؟)
اگر تامین کننده یا فروشنده این کالا هستید میتوانید محصول خود را در سلامت کالا به فروش برسانید.
سلامت کالا، بازپرداخت پول شما را ضمانت میکند!
اگر فروشنده این محصول را ارسال نکرد،بازپرداخت وجه شما توسط سلامت کالا تضمین میگردد.

توضیحات

ویژگی های اصلی: 

- پوشش دهی کامل

- دارای اپلیکاتور

- سهولت در استفاده

- ماندگاری بالا 

- پوشانندگی عیوب و تیرگی های اطراف چشم  

- تنوع در رنگ بندی

 

برای چه افرادی مناسب است:

استفاده از این محصول برای انواع پوست مناسب است.

 

چه تاثیری دارد:

کانسیلر گلدن رز تمامی عیوب، تیرگی ها و خطوط ریز اطراف چشم را می پوشاند و ظاهری یکدست به پوست می بخشد.

 

لزوم استفاده از کانسیلر:

کانسیلر همان طور که از نام آن (Concealer) پیداست یک وسیله آرایشی برای پوشش دادن عیوب پوستی است. کانسیلر نوعی فونداسیون فشرده با غلظت بالا است که قابلیت پوشش بالایی داشته و می‌تواند نقص‌های پوست مثل آکنه و قرمزی ناشی از آن، لک پوستی و گودی و سیاهی زیر چشم را تا حدود زیادی بپوشاند.

 

انتخاب کانسیلر مناسب:

اولین قدم برای استفاده از کانسیلر، انتخاب نوع مناسب آن است.کانسیلرها انواع مختلفی دارند و هر نوع آن برای نیاز خاصی طراحی شده است پس قبل از هرچیز باید نیاز پوست خود را بشناسید. کانسیلر را یک یا دو درجه روشن‌تر از رنگ طبیعی پوست خود و حتما از برند معتبر انتخاب کنید. نوع مدادی آن برای جوش و آکنه و نوع استیکی برای عیوب گسترده پوست کاربرد دارد. انواع کانسیلرهای مایع و کرمی را برای پوست‌های خشک و انواع جامد و پودری را برای پوست‌های چرب به کار می برند.

 

سیاهی زیرچشم را پوشش دهید :

از برس مخصوص کانسیلر استفاده کنید و آن را زیر چشم و روی نقاط تیره چشم و اطراف بینی بزنید. البته این کار را با انگشت هم می‌توان انجام داد اما برس بهداشتی‌تر است، همچنین برخی برندها در بسته بندی خود برس و اپلیکاتور مخصوص دارند که می‌توانید آن را به کار ببرید.

آکنه و لکه‌های پوستی را پوشش دهید:

علت عمده استفاده خانم‌ها از کانسیلر به دلیل لک‌های پوستی، آکنه و جای آن و قرمزی ناشی از آن است. برای این کار کانسیلر را با برس یا اپلیکاتور روی هر نقطه مبتلا به صورت جداگانه بزنید سپس به آرامی کناره‌های آن را محو کنید تا مرزها مشخص نباشد.

 

کانسیلر را تثبیت کنید:

پس از این که نقاط مورد نظر صورت را به خوبی پوشش دادید کمی از فوندیشن خود را بردارید و روی نقاطی که کانسیلر زده‌اید بمالید تا تثبیت شود. به جای این کار می‌توانید از پودر تثبیت کننده آرایش هم استفاده کنید. همه جای صورت را برس بکشید تا یکدست و تمیز شود.

 

تکمیل آرایش:

حال نوبت به بقیه مراحل آرایش می‌رسد. فوندیشن مناسب پوست خود را انتخاب کرده  و فرض کنید که اصلا از کانسیلر استفاده نکرده‌اید در این حالت آرایش خود را تکمیل نمایید.

مشخصات

تامین کالا و فروش در سلامت کالا

صاحبان فروشگاه ها میتوانند محصولات مرتبط با فروشگاه آنلاین سلامت کالا را برای قروش در این فروشگاخ اینترنتی به ثبت برسانند و سفارش کالا را به صورت آنلاین دریافت کرده و از فروشگاه غیر مجازی خود کالا را برای مشتری ارسال نمایند.